søndag den 12. februar 2012

Hæklet lyserød ugle.


Også en ugle til Liva.

3 kommentarer:

  1. Hej
    Velkommen som læser af min blog. Sikke fine sager du laver - så jeg har også lige meldt mig som fast læser af din blog og glæder mig til at følge med.
    God dag.
    MVH Jette

    SvarSlet
  2. Nej hvor er den bare sød. Er også helt pjattet med nøglerings uglen. Hvor kan man købe opskriften ??? kan mærke at den næsten er et must til min nøglering.
    Hilsen Anni

    SvarSlet
  3. Hejsa.
    Man skal slet ikke købe opskriften, den er "tyv-stjålet" fra bloggen "Fru Madsens nørklerier", en bolg der virkelig er et besøg værd. Ugle-bamsen er lavet efter gefüle, med nøgle-uglen opskriften som basis og har så lagt lidt masker til hist og her. Det færdige resultat blev ca. 10x15 cm.
    Rigtig god dag ;0)
    Kristine

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...